Birk Husky

Velkommen til opplevelser i arktisk natur i Pavikdalen. BIRK husky tilbyr hundeturer, tilrettelagte aktiviteter for fuglekikkere, servering av lokale mat, samt ulike typer overnatting i Pasvikdalen. Våre gjester er i hovedsak individuellt reisende, samt små-og mellomstore grupper.

Vi har to villmarkshytter lokalisert ute langs skogsbilveiene i Pasvik, samt små enkle hytter i forbindelse med vår base på Melkefoss. I tillegg har vi ett gjestehus på Melkefoss med totalt 7 rom for utleie. Rommene leies ut med frokost, men halv/full pensjon er selvsagt mulig. Her er det også gode muligheter for å avholde små kurs og møte-virksomhet. Lunsj og middag serverer vi gjerne i vårt unike vikingehus ved elvebredden eller i vår Samiske lavvugamme.

Vi har vedfyrte saunaer i tilknytning både til anlegget på Melkefoss, samt ved villmarkshyttene.

Nettside: birkhusky.no
Kontaktperson: Trine E. Danielsen Beddari
Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.Besøksadresse: Melkefoss
Postadresse: 9925 Svanvk

Antall rom: 10
Antall senger: 28

Trådløst internett: Gratis
Servering: lokale matretter, forhåndsbestilling nødvendig.
Annet: Møte- og selskapslokale

Relatert Info

Vinteraktiviteter

Sommeraktiviteter

Lokale matopplevleser

Overnatting

Transport

Kirkenes ligger kun to timer med fly fra Gardermoen, Oslo. Det går daglig direktefly tur/retur Kirkenes-Oslo både med SAS og Norwegian. Melkefoss ligger i Pasvikdalen, 55 km sør for Kirkenes. De fleste av våre turer inkluderer transport fra Kirkenes til Pasvik. Dersom du kommer med egen bil så ta av fra E6 PÅ Hesseng ca 5 km sør for Kirkenes. Kjør Rv 885 ca 45 km ifra Hesseng. Ta av til venstre på bygdevei hvor det er skiltet fram til oss.